Από τον Σουάμι Σεβαράτνα
Ως άνθρωπος είμαι περισσότερο προς το εύπιστος παρά προς το επιφυλακτικός. Το πλήρωσα ακριβά αυτό. Μην κάνετε το ίδιο λάθος. Δεν χρειάζεται να πάτε στην ακραία θέση του καχύ-ποπτου. Ο καχύποπτος είναι ένα απροσπέλαστο φρούριο που δεν αφήνει να περνάει τίποτα, ούτε καλό ούτε κακό, από φόβο. Έτσι καταλήγει να είναι οδυνηρά μόνος καθώς υποπτεύεται τους πάντες, ακόμα κι εκείνους που θα μπορούσαν να του προσφέρουν πολύ καλές υπηρεσίες στήριξης ή πληροφόρησης.
Ο αφελής από την άλλη πλευρά, ουσιαστικά είναι χωρίς άμυνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι εκείνος που επιχειρεί να κερδίσει έναν παπατζή. Δεν υπάρχει περίπτωση να κερδίσει! Ο άνθρωπος είναι επιστήμονας της εξαπάτησης. Έχει τελειοποιήσει την τεχνική του σε απίστευτο βαθμό. Σημαντικό ρόλο στο να πεισθεί το υποψήφιο θύμα να «τσιμπήσει» μπαίνοντας στο (χαμένο από χέρι) παιχνίδι, παίζουν οι περίφημοι αβανταδόροι. Αυτοί ποντάρουν και «κερδίζουν» ανοίγοντας έτσι την όρεξη στο υποψήφιο θύμα να κερδίσει κι αυτό.
Με τον ίδιο τρόπο αν εμπιστευτείτε το μέλλον της ζωής σας σ’έναν «Σοφό» ή «Φωτισμένο» αετονύχη, δεν υπάρχει περίπτωση να βγείτε κερδισμένοι. Το ερώτημα είναι απλώς πότε θα βγεί το σπαθί από το θηκάρι. Ο έξυπνος «Γκούρου» δεν θα βιαστεί να το κάνει. Αν βιαστεί να το κάνει, αυτό απλώς δείχνει ότι είναι άπειρος ακόμη στο "επάγγελμα" και το θύμα θα το βάλλει στα πόδια έντρομο. Έτσι, θα περιοριστεί στα ορεκτικά χάνοντας το κυρίως πιάτο.
Ο έμπειρος κι έξυπνος "Γκούρου" θα περιμένει να ωριμάσει το υποψήφιο θύμα, δηλαδή να έχει απλώσει πρώτα ρίζες βαθειά στο έδαφος και μετά θα πάει για το έγκλημα. Θα φροντίσει να κερδίσει με αμετάκλητο τρόπο την αφοσίωσή του μέσα από ένα περίπλοκο σύστημα προνομιακής μεταχείρισης, επιβραβεύσεων και παροχών προς τον μαθητή-υποψήφιο-θύμα, καθώς και μιας προσχηματικής θεϊκής διδασκαλίας, που όντως ως διδασκαλία δεν έχει ψεγάδι. Αυτή η θεϊκή διδασκαλία μαγεύει τον μαθητή που εγκαταλείπει κάθε διάθεση επιφυλακτικότητας. Ακολουθούν αμέτρητα προσκυνήματα αφοσίωσης στο μεγαλείο των ποδιών του «Γκούρου».
Σύμφωνα με την παράδοση, από αυτά τα «ιερά» πόδια του Γκούρου αναβλύζει ισχυρή πνευματική ενέργεια. Έτσι ο καλός μαθητής φροντίζει να επωφεληθεί και σπεύδει σε τακτική βάση να τα αγγίζει (όχι μόνο σε γιορτές κι επετείους) για να απορροφήσει την πολύτιμη πνευματική ενέργεια. Δεν υποψιάζεται ότι αυτή η ενέργεια υπάρχει μέσα του σε άπειρη ποσότητα. Θεωρεί ότι ο Γκούρου έχει την αποκλειστικότητα ή το μονοπώλιο. Μέγα λάθος, από αυτά που πληρώνονται πολύ ακριβά.
Στο σημείο αυτό, θέλω να πω και κάτι για το πολύ παρεξηγημένο θέμα της αλήθειας και του ψέμματος. Αν κάποιος (μητέρα, πατέρας, σύζυγος κλπ) σε ρωτήσει «που ήσουνα τόσες ώρες;» και του πεις ό,τι τρελλό σου έλθει στο νου, γιατί βλέπεις ότι αν πεις που ήσουνα θα πέσει «ξύλο», αυτό δεν σε κάνει ψεύτη, αλλά απλώς καλό αμυντικό παίκτη. Αν όμως ενώ είσαι πλασμένος από θεϊκή ουσία, εσύ θεωρείς ότι αυτό δεν ισχύει για σένα αλλά για κάποιον άλλον εξωτικό, αυτό είναι ο ορισμός του ψέμματος. Γι αυτό έχει και τόσο μεγάλο κόστος. Επειδή πρόκειται όχι απλώς για ένα ψέμμα, αλλά για το ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΜΑ.
Αυτά για σήμερα. Ουφ, κουράστηκα…
(-η συνέχεια προσεχώς)
Υ.Γ.: Αφήστε και κανένα σχόλιο. Ξεκολλήστε από τη «σιωπηλή πλειοψηφία».
Σουάμι Σεβαράτνα
Yogaspirit, Λαοδίκης 34, Τηλ.: 210 - 96 81 793
Ως άνθρωπος είμαι περισσότερο προς το εύπιστος παρά προς το επιφυλακτικός. Το πλήρωσα ακριβά αυτό. Μην κάνετε το ίδιο λάθος. Δεν χρειάζεται να πάτε στην ακραία θέση του καχύ-ποπτου. Ο καχύποπτος είναι ένα απροσπέλαστο φρούριο που δεν αφήνει να περνάει τίποτα, ούτε καλό ούτε κακό, από φόβο. Έτσι καταλήγει να είναι οδυνηρά μόνος καθώς υποπτεύεται τους πάντες, ακόμα κι εκείνους που θα μπορούσαν να του προσφέρουν πολύ καλές υπηρεσίες στήριξης ή πληροφόρησης.
Ο αφελής από την άλλη πλευρά, ουσιαστικά είναι χωρίς άμυνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι εκείνος που επιχειρεί να κερδίσει έναν παπατζή. Δεν υπάρχει περίπτωση να κερδίσει! Ο άνθρωπος είναι επιστήμονας της εξαπάτησης. Έχει τελειοποιήσει την τεχνική του σε απίστευτο βαθμό. Σημαντικό ρόλο στο να πεισθεί το υποψήφιο θύμα να «τσιμπήσει» μπαίνοντας στο (χαμένο από χέρι) παιχνίδι, παίζουν οι περίφημοι αβανταδόροι. Αυτοί ποντάρουν και «κερδίζουν» ανοίγοντας έτσι την όρεξη στο υποψήφιο θύμα να κερδίσει κι αυτό.
Με τον ίδιο τρόπο αν εμπιστευτείτε το μέλλον της ζωής σας σ’έναν «Σοφό» ή «Φωτισμένο» αετονύχη, δεν υπάρχει περίπτωση να βγείτε κερδισμένοι. Το ερώτημα είναι απλώς πότε θα βγεί το σπαθί από το θηκάρι. Ο έξυπνος «Γκούρου» δεν θα βιαστεί να το κάνει. Αν βιαστεί να το κάνει, αυτό απλώς δείχνει ότι είναι άπειρος ακόμη στο "επάγγελμα" και το θύμα θα το βάλλει στα πόδια έντρομο. Έτσι, θα περιοριστεί στα ορεκτικά χάνοντας το κυρίως πιάτο.
Ο έμπειρος κι έξυπνος "Γκούρου" θα περιμένει να ωριμάσει το υποψήφιο θύμα, δηλαδή να έχει απλώσει πρώτα ρίζες βαθειά στο έδαφος και μετά θα πάει για το έγκλημα. Θα φροντίσει να κερδίσει με αμετάκλητο τρόπο την αφοσίωσή του μέσα από ένα περίπλοκο σύστημα προνομιακής μεταχείρισης, επιβραβεύσεων και παροχών προς τον μαθητή-υποψήφιο-θύμα, καθώς και μιας προσχηματικής θεϊκής διδασκαλίας, που όντως ως διδασκαλία δεν έχει ψεγάδι. Αυτή η θεϊκή διδασκαλία μαγεύει τον μαθητή που εγκαταλείπει κάθε διάθεση επιφυλακτικότητας. Ακολουθούν αμέτρητα προσκυνήματα αφοσίωσης στο μεγαλείο των ποδιών του «Γκούρου».
Σύμφωνα με την παράδοση, από αυτά τα «ιερά» πόδια του Γκούρου αναβλύζει ισχυρή πνευματική ενέργεια. Έτσι ο καλός μαθητής φροντίζει να επωφεληθεί και σπεύδει σε τακτική βάση να τα αγγίζει (όχι μόνο σε γιορτές κι επετείους) για να απορροφήσει την πολύτιμη πνευματική ενέργεια. Δεν υποψιάζεται ότι αυτή η ενέργεια υπάρχει μέσα του σε άπειρη ποσότητα. Θεωρεί ότι ο Γκούρου έχει την αποκλειστικότητα ή το μονοπώλιο. Μέγα λάθος, από αυτά που πληρώνονται πολύ ακριβά.
Στο σημείο αυτό, θέλω να πω και κάτι για το πολύ παρεξηγημένο θέμα της αλήθειας και του ψέμματος. Αν κάποιος (μητέρα, πατέρας, σύζυγος κλπ) σε ρωτήσει «που ήσουνα τόσες ώρες;» και του πεις ό,τι τρελλό σου έλθει στο νου, γιατί βλέπεις ότι αν πεις που ήσουνα θα πέσει «ξύλο», αυτό δεν σε κάνει ψεύτη, αλλά απλώς καλό αμυντικό παίκτη. Αν όμως ενώ είσαι πλασμένος από θεϊκή ουσία, εσύ θεωρείς ότι αυτό δεν ισχύει για σένα αλλά για κάποιον άλλον εξωτικό, αυτό είναι ο ορισμός του ψέμματος. Γι αυτό έχει και τόσο μεγάλο κόστος. Επειδή πρόκειται όχι απλώς για ένα ψέμμα, αλλά για το ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΜΑ.
Αυτά για σήμερα. Ουφ, κουράστηκα…
(-η συνέχεια προσεχώς)
Υ.Γ.: Αφήστε και κανένα σχόλιο. Ξεκολλήστε από τη «σιωπηλή πλειοψηφία».
Σουάμι Σεβαράτνα
Yogaspirit, Λαοδίκης 34, Τηλ.: 210 - 96 81 793
No comments:
Post a Comment