Showing posts with label Σοφία. Show all posts
Showing posts with label Σοφία. Show all posts

Saturday, 11 June 2011

Διαλογισμός Για Απελευθέρωση Φόβων

Πηγή: www.aametatroninourlives.com


Καθίστε κάπου αναπαυτικά, ή αν σας βολεύει καλύτερα, ξαπλώστε, προσέξτε μόνο να μην αποκοιμηθείτε. Πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές, εισπνοή από τη μύτη, κι εκπνεύστε απαλά μέχρι να αδειάσει ο αέρας. Επαναλάβετε, μέχρι να νιώσετε ότι έχετε χαλαρώσει. Αν κάποιο μέλος του σώματός σας δεν έχει χαλαρώσει, επιμείνετε με την προσοχή σας εστιασμένη εκεί, ώστε να χαλαρώσει.


Τώρα είστε έτοιμοι. Κατ'αρχάς πρέπει να γειωθείτε. Αν έχετε κάποια δική σας τεχνική τώρα είναι η στιγμή για να την κάνετε. Αν όχι, εφαρμόσετε την Άσκηση Γείωσης που μπορείτε να βρείτε στο τέλος του άρθρου.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ
(από το Φυσικό πεδίο)
Πάρετε μια–δύο αναπνοές και καλέστε να έρθουν κοντά σας, οι οδηγοί σας, οι φύλακες άγγελοί σας, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και ο Αρχάγγελος Ραφαήλ. Ζητήσετε από τον Ανώτερο Εαυτό σας να πρωτοστατήσει στην διαδικασία που θα ακολουθήσει, ώστε να γίνει με τον καταλληλότερο τρόπο. Μείνετε για λίγο σε αναμονή, απολαμβάνοντας την ενέργεια των Οντοτήτων του Φωτός που σας έχουν πλησιάσει. Να ξέρετε ότι στέκονται γύρω σας έτοιμοι να σας βοηθήσουν και να ολοκληρώσουν την διαδικασία όπως και όπου χρειάζεται. Έπειτα δηλώσετε την πρόθεσή σας να απελευθερώσετε τον ( …όνομα φόβου…..) φόβο λέγοντας:

« Εγώ ο/η ………. Γιός/ Κόρη του Πατέρα – Μητέρας Θεού, επιλέγω να απελευθερωθώ από τον ( …..) φόβο καθώς αυτός εξυπηρέτησε τον σκοπό του πλέον και έχω μάθει όσα χρειαζόταν να μάθω. Επιλέγω να είμαι ελεύθερος/η από αυτόν τον φόβο και τα παρελκόμενά του σε κάθε χρόνο, τόπο, χώρο ή διάσταση στην οποία υπάρχω ως συνείδηση. Επιλέγω στην θέση του την Αγάπη και την Σοφία. Άγγελοι, Οδηγοί μου, Αρχάγγελε Μιχαήλ, Αρχάγγελε Ραφαήλ και Ανώτερε Εαυτέ μου, σας ζητώ να φροντίσετε ώστε όλα να γίνουν σύμφωνα με το σχέδιο του Πατέρα και σύμφωνα με τον κοσμικό νόμο της Αβλάβειας. Και έτσι είναι. Ευχαριστώ»

Δείτε τα χέρια σας να βυθίζονται μέσα στο σώμα σας και ανασυρόμενα να φέρνουν έξω τον φόβο. Aπλώστε τα χέρια σας και παραδώστε τον στον Αρχάγγελο Ραφαήλ, ζητώντας του να τον μετουσιώσει σε Φως όπως αυτός ξέρει. Ζητήστε να γεμίσει η περιοχή όπου πριν βρισκόταν ο φόβος, με Αγάπη και Σοφία και θεωρήσετε ότι έχει ήδη γίνει. 





Άσκηση Γείωσης

Δείτε μια στήλη φωτός να κατεβαίνει από την Πηγή, τον Πατέρα σε εσάς. Το Φως είναι λευκό, απαστράπτον και έρχεται σε εσάς με μοναδικό σκοπό την εξισορρόπηση και γείωσή σας. Δείτε το να σας πλησιάζει και να εισέρχεται από το τσάκρα της Κορυφής σας. Μια αναπνοή , δύο αναπνοές και εκφράστε την πρόθεση να ανοίξει, ευθυγραμμίσει και καθαρίσει το τσάκρα της Κορυφής.

Τώρα δείτε την στήλη να προχωρά στο τσάκρα του Τρίτου Ματιού, μια – δυο αναπνοές ενώ εκφράζετε την πρόθεση να εξισορροπηθεί, ευθυγραμμισθεί και καθαρίσει και αυτό το τσάκρα. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για κάθε ένα από τα τσάκρα σας: το τσάκρα του Λαιμού, της Καρδιάς, του Ηλιακού Πλέγματος, του Αφαλού και τελικά της Βάσης. (Μπορείτε να δείτε την θέση των τσάκρα εδώ.)

Μόλις το Φως φθάσει στο τσάκρα της Βάσης, τότε δείτε ότι συνεχίζει να κατέρχεται και να διατρέχει το σώμα σας μέσα από τα πόδια σας, και από τα πόδια σας στην Μητέρα Γη. Δείτε το να γίνεται σαν να είχατε δύο ρίζες που κατεβαίνουν βαθιά μέσα στην Γη. Ενώ γίνεται αυτό εκφράσετε την πρόθεση ξανά να μεταφέρει στην Μητέρα Γη όλα εκείνα που δεν σας χρειάζονται και ευχαριστήσετε την Γη που τα δέχεται και έτσι σας εξυπηρετεί.


Τώρα είστε γειωμένοι.


Με αγάπη και Φως


Σ.Γλένη

Sunday, 5 June 2011

Πτυχές του Κάρμα Όχι Τόσο Γνωστές

Από τον Σουάμι Σεβαράτνα


Πριν μερικά χρόνια, η λέξη «Κάρμα» δεν υπήρχε στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μόνο οι μυημένοι τη χρησιμοποιούσαν. Σήμερα την ακούς παντού, ακόμα κι από άτομα που δεν έχουν καμιά σχέση με τη Γιόγκα. Αναρωτιέμαι αν γνωρίζουν τι σημαίνει αυτή η λέξη. Εκτιμώ ότι έχουν μια αρκετά θολή εικόνα. Κι εγώ τι είμαι εδώ βρε παιδιά; 

Πάμε λοιπόν. Η λέξη «Κάρμα» αναφέρεται στο
Νόμο της Αιτίας και του Αποτελέσματος. Σύμφωνα με αυτόν το Νόμο ό,τι σας συμβαίνει είναι απο-τέλεσμα κάποιας αιτίας. Μερικές φορές η αιτία είναι φανερή, όπως όταν σκοντάφτεις επειδή δεν πρόσεξες ότι το πεζοδρόμιο είχε μια προεξοχή, άλλες φορές όμως η αιτία είναι  κρυμμένη, όπως όταν βρίσκεις το πρωί που ξυπνάς το αυτοκίνητό σου με σπασμένο φανάρι. Το ποιος το έσπασε δεν έχει τόση σημασία, αν και συνήθως εκεί θα πάει όλο το ψάξιμο. Να βρούμε τον ένοχο. Χωρίς να υποψιαστούμε ότι ο αληθινός δράστης είμαστε εμείς. Εδώ πολλοί κουνάνε μαντήλι, μη θέλοντας να ακούσουν άλλα τέτοια παλαβά.

Είναι σχεδόν μαγική εικόνα για τον μέσο επιφανειακό και υλιστή άνθρωπο. Ακούγεται ως η υπέρτατη αρλούμπα. Άκου «εγώ φταίω», που ο γείτονας μου έσπασε το φανάρι… Για σένα που δεν είσαι υλιστής, να ποια είναι μια καλή αρχή για να βρεις (αν βρεις) άκρη: Προσπάθησε να απαντήσεις στο εύλογο ερώτημα
«Γιατί να μου συμβεί εμένα αυτό;» Δεν είναι καθόλου εύκολο, ακόμα και για έναν εξπέρ στα θέματα αυτά.

Η απάντηση είναι κρυμμένη, αλλά πού; Απάντηση: στο παρελθόν, το πρόσφατο ή το μακρυνό, ίσως στα βάθη του χρόνου, σε κάποια προηγούμενη ζωή σου. Δεν είναι εύκολο να βρείς άκρη, ειδικά αν είσαι τύπος που έχει την τάση να έχει πάντα δίκηο. Χρειάζεται αμείλικτη ειλικρίνεια που έχει να κάνει με το να παραδέχεσαι τα λάθη σου. Τί, δεν ξέρεις ότι ζούμε πολλές ζωές;

Εδώ είναι ανάγκη να πω ότι ο Νόμος του Κάρμα οδηγεί με απλή συλλογιστική στο πολύ σημαντικό συμπέρασμα ότι
ζούμε πολλές ζωές, ή διατυπωμένο αλλιώς, έχουμε πολλές ενσαρκώσεις. Η μια ενσάρκωση οδηγεί στην άλλη με μια θαυμαστή νομοτέλεια που σε αφήνει έκθαμβο όταν την ανακαλύπτεις για πρώτη φορά. Και τι είναι αυτό που ενσαρκώνεται; Μα φυσικά εσείς! Δηλαδή η ψυχή σας, που είναι αυτό που πραγματικά είστε. Το σώμα είναι το όχημα. Ιερός ναός της ψυχής, δε λέω, αλλά όχημα. Σαν όχημα υπόκειται σε φθορές. Έχει αρχή και τέλος. Η ψυχή δεν έχει αρχή, άρα ούτε και τέλος.


Στην ερώτηση γιατί η αθάνατη ψυχή κάνει αυτό το ταξίδι, η μόνη απάντηση που μου κάνει είναι «για να συλλέξει εμπειρίες» που θα την οδηγήσουν τελικά στο να ανακαλύψει την αληθινή ουσία της. Βαρύ και δύσπεπτο υλικό για τον σύγχρονο Έλληνα που προτιμάει τα εύπεπτα. Ναι, έχω μια βαθειά πικρία γι αυτόν τον λαό, που κατοικεί σε μια γη στην οποία άνθισε πριν δυόμιση χιλιετηρίδες με εκπληκτικό τρόπο μια φιλοσοφία ανώτατης ποιότητας, και ο οποίος λαός νιώθει μια απίστευτη αποστροφή σε ο,τιδήποτε φιλοσοφικό. Δώστου χαβαλέ, καλαμπούρι, νταβαντούρι, χαζογλέντια, μπλα-μπλα στα τηλεοπτικά παράθυρα και πάρτου την ψυχή…

Υπάρχουν φιλοσοφίες πολλών ειδών. Προσωπικά αποστρέφομαι την ακαδημαική δυσνόητη φιλοσοφία που ουσιαστικά δεν σου προσφέρει τίποτα. Υπάρχει όμως και μια άλλη πραγματικά μεγαλειώδης, που εστιάζει στο πρακτικό όφελος που θα έχεις αν καταλάβεις κάποια πράγματα που σε αφορούν άμεσα. Σε αυτή την πρακτική φιλοσοφία εντάσσονται όλα όσα έχω να πω για το Κάρμα.

Από πού προκύπτει ότι έχουμε πολλές ενσαρκώσεις;
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος διαπράττει ένα έγκλημα (σημειωτέον ότι έγκλημα δεν είναι μόνο ο φόνος) και δεν γίνεται αντιληπτός από κανέναν. Έτσι, δεν διώκεται από την Δικαιοσύνη (την ανθρώπινη). Περνάνε τα χρόνια, το γεγονός έχει σχεδόν ξεχαστεί από όλους και κάποια στιγμή ο άνθρωπος που διέπραξε το έγκλημα πεθαίνει. Ποιά θα είναι η τύχη αυτής της ψυχής; Μήπως θα σαπίσει σε μια αιώνια κόλαση (για να βάλει μυαλό);

Αν δεν πιστεύετε στο Θεό δεν πειράζει, άλλωστε έτσι όπως σας σέρβιραν την ιδέα του Θεού ως Κριτή ή Τιμωρού, καλά κάνετε και δεν πιστεύετε σ’αυτόν. Δεν κάνετε καλά όμως που
δεν αντικαταθιστάτε αυτή την λανθασμένη εικόνα με κάτι δικής σας έμπευσης και κατασκευής. Φτιάξτε έναν Θεό δικών σας προδια-γραφών. Αυτό έκανα κι εγώ. Μη σας καίγεται καρφί που η εκκλησία θα σκάσει από το κακό της μπροστά σ’ένα τέτοιο γεγονός.

Για μένα
ο Θεός δεν είναι Κριτής, έτσι δεν χρειάζεται να τον φοβάμαι (εξ ου και ο όρος «θεο-φοβούμενος»). Ο Θεός σε αγαπάει περισσότερο από όσο φαντάζεσαι. Περισσότερο από όσο αγαπάς εσύ τον εαυτό σου. Εδώ σημειώστε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μισούν τον εαυτό τους ή εν πάσει περιπτώσει έχουν κακή σχέση μαζί του. Γι αυτό κι όλα τους πάνε στραβά.

Ο Θεός έχει κάποιες καθοριστικές ιδιότητες που είναι αδιαπραγμάτευτες. Έχουμε και λέμε:
Ο Θεός είναι Αγάπη, Σοφία, Δύναμη, Δικαιοσύνη. Κάθε προσθήκη σ’αυτή τη λίστα είναι δεκτή. Εμένα μου φτάνουν αυτές οι 4 ιδιότητες για να βγάλω άκρη με τα λεγόμενα αναπάντητα ερωτήματα, όπως π.χ. «Τι φταίω εγώ που κάποιος μου έσπασε το φανάρι του αυτοκινήτου ενώ κοιμόμουν;» ή «Τί φταίει αυτό το παιδί που γεννήθηκε ανάπηρο;»

Να σας το πω; Ή μήπως να σας το αφήσω σαν άσκηση για το σπίτι; Να βρείτε και κάτι μόνοι σας. Μην τα περιμένετε όλα μασημένα κι έτοιμα. Ε, λοιπόν, θα σας το αφήσω για το σπίτι. Θα σας δώσω όμως την πυξίδα για να μην παιδευτείτε και πολύ και μου κουραστείτε. Να τι εννοώ: Ο Θεός, ως δημιουργός σας,
θέλει για σας το καλύτερο, το οποίο δεν είναι απαραίτητα αυτό που εσείς θεωρείτε καλύτερο. Καλύτερο είναι αυτό που σας εξελίσσει, που σας κάνει καλύτερο άνθρωπο. Καθοριστικό ρόλο εδώ παίζουν οι ιδιότητες Αγάπη και Δικαιοσύνη. Η Αγάπη του Θεού είναι πολύ διαφορετική από εκείνη των ανθρώπων. Η ανθρώπινη αγάπη έχει πολύ εγώ μέσα στη σύνθεσή της. Περιλαμβάνει όλα τα γλυκά και αρεστά, όλα αυτά που χαϊδεύουν τ’αυτιά. Αν μεγαλώσετε ένα παιδί μόνο με γλύκες και κάνοντάς του όλα τα χατίρια, ξέρετε πολύ καλά ότι έτσι το καταστρέφετε. Βέβαια, επίσης το καταστρέφετε αν το ξυλοφορτώνετε από το πρωί ως το βράδυ.


Που μας οδηγούν όλα αυτά;


(-συνέχεια προσεχώς)




Σουάμι Σεβαράτνα
Yogaspirit, Λαοδίκης 34, Τηλ.: 210 - 96 81 793